میان ترم روانشناسی و علوم تربیتی
رشته روانشناسی و علوم تربیتی
|
ردیف |
نام مدرس |
نام درس |
کد درس |
گروه |
رشته |
تاریخ امتحان |
ساعت امتحان |
از صفحه تا صفحه | ||||
|
1 |
عشورنژاد |
زبان تخصصی پیش دبستانی |
1212010 |
01 |
پیش دبستانی |
15/9/91 |
8 صبح |
تا پایان فصل 6 | ||||
|
2 |
صادقی |
نظریه مشاوره روان درمانی |
|
|
|
27/9/1391 |
9 |
5فصل اول | ||||
|
3 |
صادقی |
روانشناسی یادگیری |
|
|
|
27/9/1391 |
8 |
10فصل اول | ||||
|
4 |
صادقی |
آسیب روانی 2 |
|
|
|
4/10/1391 |
|
| ||||
|
5 |
عشورنژاد |
آموزش بزرگسالان |
1211010 |
01 |
مدیریت آموزشی |
15/9/91 |
10 |
اخرفصل 4 | ||||
|
6 |
جنت فریدونی |
آمارتوصیفی |
|
|
|
|
|
از صفحه 1 تا | ||||
|
7 |
// |
آماراستنباطی |
|
|
روانشناسی علوم تربیتی |
91/9/8 |
15 |
4فصل | ||||
|
8 |
فرج الهی |
اصول و فنون راهنمایی و مشاوره در دوره های تحصیلی |
|
|
علوم تربیتی پیش دبستانی |
30/8/91 |
14 |
3 تا 118 | ||||
|
9 |
معصومه ملکی |
روانشناسی بازی |
|
|
روانشناسی |
15/9/91 |
10 |
کل کتاب | ||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
|
10 |
محمدپور |
ج انحرافات آسیب شناسی |
|
|
روانشناسی |
91/9/13 |
15 |
تا81 | ||||
|
11 |
سبزه میدانی |
نقش ادبیات در مدارس |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/6 |
30/14 |
تا230 | ||||
|
12 |
عباس مفرد |
اختلالات یادگیری |
|
|
روانشناسی علوم تربیتی |
91/9/6 |
10 |
4فصل | ||||
|
13 |
کاکویی |
مدیریت اسلامی |
1211037 |
|
علوم تربیتی |
91/8/23 |
8 |
تا155 | ||||
|
14 |
// |
ج آموزش و پرورش |
1211045 |
|
// |
91/9/11 |
10 |
| ||||
|
15 |
// |
روش تحقیق در علوم تربیتی |
1211051 |
|
// |
91/9/21 |
10 |
تا202 | ||||
|
16 |
// |
فناوری اموزشی |
1211043 |
|
// |
91/9/12 |
8 |
تا212 | ||||
|
17 |
// |
روانشناسی اموزش خواندن |
1211350 |
|
// |
91/9/18 |
12 |
تا اخر | ||||
|
18 |
// |
حرکات ورزشی و سرودهای خاص |
1211351 |
|
// |
91/9/21 |
8 |
تا اخر فصل 10 | ||||
|
19 |
// |
روانشناسی تربیتی |
1211365 |
|
// |
91/8/27 |
12 |
تا212 | ||||
|
20 |
// |
مقدمات برنامه ریزی اموزشی |
1211022 |
|
// |
91/8/27 |
8 |
تا 195 | ||||
|
21 |
// |
اصول برنامه ریزی درسی |
1211040 |
|
// |
91/9/18 |
8 |
تا134 | ||||
|
22 |
// |
کلیات فلسفه |
1211009 |
|
// |
91/9/6 |
10 |
نصف | ||||
|
23 |
// |
درامدی برنقش هنر در مدارس |
1211053 |
|
// |
91/9/28 |
8 |
نصف | ||||
|
24 |
// |
اصول برنامه ریزی اموزشی |
1211355 |
|
// |
91/9/20 |
12 |
اخرفصل 4 | ||||
|
25 |
// |
روشها و فنون تدریس |
1211007 |
|
// |
91/8/29 |
10 |
تا150 | ||||
|
26 |
// |
تاریخ اموزش و پرورش در اسلام و ایران |
1211033 |
|
// |
91/8/16 |
8 |
تا113 | ||||
|
27 |
// |
اصول و مبانی اموزش و پرورش |
1211087 |
|
// |
91/8/20 |
10 |
تا154 | ||||
|
28 |
زربخش |
احساس و ادراک |
|
|
روانشناسی |
91/9/15 |
8 |
1تا 67 و 109تا133 | ||||
|
29 |
// |
هوش و سنجش |
|
|
// |
91/9/15 |
9 |
تا103 | ||||
|
30 |
// |
کودکان استثنایی |
|
|
// |
91/9/15 |
10 |
تا112 | ||||
|
31 |
شمس |
انگیزش و هیجان |
|
|
// |
91/9/22 |
30/14 |
تا101 | ||||
|
32 |
بهرام سروری |
علم النفس |
|
|
روانشناسی |
91/9/2 |
14 |
6فصل | ||||
|
33 |
سیروس صالحی |
روانشناسی شخصیت |
|
|
// |
91/9/24 |
30/10 |
5فصل | ||||
|
34 |
// |
مقدمات نورسایکولوژی |
|
|
// |
91/9/24 |
30/12 |
تا69 | ||||
|
35 |
لادن ضیاء |
روانشناسی عمومی 1 |
|
|
روانشناسی علوم تربیتی |
91/8/29 |
8 |
تا 4فصل | ||||
|
36 |
لادن ضیاء |
//روانشناسی عمومی 2 |
|
|
// |
91/8/29 |
10 |
فصا 9 تا 12 | ||||
|
37 |
لادن ضیاء |
مبانی روانشناسی و مفاهیم اساسی |
|
|
روانشناسی علوم اجتماعی |
91/8/29 |
12 |
1و4و5و6 | ||||
|
38 |
مریم فتاحیان |
زبان اموزی |
|
|
پیش دبستانی |
91/9/19 |
10 |
تا اخرفصل 3 | ||||
|
39 |
آذرنگ |
روشهای تدریس ریاضی |
|
|
// |
91/8/21 |
2 |
تا اخردرس 6 | ||||
|
40 |
خالقی نیا |
روش تدریس مفاهیم هنر |
|
|
علوم تربیتی |
91/8/29 |
14/30 |
تا116 | ||||
|
41 |
الهه صادقی |
آسیب روانی 1 |
1217060 |
01 |
روانشناسی |
91/9/20 |
8 |
تا اخرفصی 5 | ||||
|
42 |
// |
اسیب روانی 2 |
1217061 |
01 |
// |
// |
9 |
تا اخرفصل 4 | ||||
|
43 |
// |
روانشناسی رشد 1 |
1217046 |
01 |
// |
90/9/21 |
8 |
فص 1 تا 9 و6حذف | ||||
|
44 |
// |
روانشناسی رشد 2 |
1217042 |
01 |
// |
// |
9 |
تا اخرفصل 5 | ||||
|
45 |
// |
روانشناسی یادگیرذی |
1217186 |
02 |
// |
91/9/27 |
8 |
اخرفصل 10 | ||||
|
46 |
// |
نظریه های مشاوره روان درمانی |
1217067 |
01 |
// |
91/9/27 |
10 |
تا اخرفصل 5 | ||||
|
47 |
// |
مبانی اصول راهنمایی و مشاوره |
1217055 |
02 |
// |
// |
// |
اخوندی تا اخر5 و وکیلیان فصل 9 و 10 | ||||
|
48 |
دکترترخان |
روانشناسی کودکان استثنایی |
|
|
// |
91/9/11 |
10 |
نصف | ||||
|
49 |
// |
روانشناسی و اموزش کودکان استثنایی |
|
|
علوم تربیتی |
// |
10 |
// | ||||
|
50 |
// |
روانشناسی پویایی گروه |
|
|
روانشناسی و علوم تربیتی |
91/8/30 |
9 |
// | ||||
|
51 |
// |
روانشناسی شخصیت |
|
|
// |
91/8/25 |
9 |
// | ||||
|
52 |
// |
کاربرد ازمون روانی |
|
|
// |
91/9/2 |
9 |
// | ||||
|
53 |
// |
روانشناسی یادگیری |
|
|
// |
91/9/27 |
8 |
10فصل | ||||
|
54 |
فریبا نقدی |
فیزیو.لوژیک |
|
|
روانشناسی |
91/8/30 |
10 |
تا131 | ||||
|
55 |
حمیده قنبری |
روش تدریس و مهارت خواندن |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/1 |
14 |
5فصل | ||||
|
56 |
// |
ادبیات کودکان |
|
|
// |
91/9/22 |
16 |
6فصل | ||||
|
57 |
معصومه ملکی |
روانسنجی |
|
|
روانشناسی علوم تربیتی |
91/9/15 |
8 |
کل | ||||
|
58 |
// |
روانشناسی بازی |
|
|
// |
// |
10 |
کل | ||||
|
59 |
// |
مقدمات روانشناسی سلامت |
|
|
// |
91/9/1 |
12 |
5فصل | ||||
|
60 |
|
روانشناسی جنایی |
|
|
روانشناسی |
91/9/15 |
16/30 |
تا110 | ||||
|
61 |
دکترترخان |
اصول و فنون مشاوره خانواده |
|
|
روانشناسی و علوم تربیتی |
91/9/15 |
8 |
کل کتاب جلد قرمز | ||||
|
62 |
//
|
بهداشت روانی |
|
|
// |
91/9/20 |
9 |
نصف | ||||
|
63 |
//
|
ارزشیابی شخصیت |
|
|
// |
91/9/22 |
9 |
نصف | ||||
|
64 |
فاطمه عشورنژاد |
زبان تخصصی مشاوره |
|
|
مشاوره |
91/9/22 |
8 |
تااخردرس 6 | ||||
|
65 |
نقی پور |
روانشناسی عمومی |
|
|
روانشناسی علوم تربیتی |
91/8/21 |
14/30 |
1و2و4 | ||||
|
66 |
تقی پور |
اصول مشاوره و راهنمایی |
|
|
|
91/9/13 |
16 |
5فصل | ||||
|
67 |
سمائی |
زبان تخصصی روانشناسی و علوم تربیتی 3واحدی |
|
هردو گروه |
روانشناسی و علوم تربیتی |
91/9/23 |
2 |
کتاب اول تا اخر6 کتاب دوم تا اخردرس 3 | ||||
|
68 |
// |
زبان تخصصی 2 روانشناسی |
|
|
روانشناسی |
91/9/23 |
10 |
تا اخر8 | ||||
|
69 |
// |
زبان تخصصی برنامه ریزی درسی |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/16 |
10 |
تا اخردرس 5 | ||||
|
70 |
امیری شاهراج |
روش تدریس اموزش قران |
|
|
// |
91/8/28 |
3 |
تا اخر8 | ||||
|
71 |
شاه بهرامی |
مقدمات تکنولوژی اموزشی |
|
|
// |
91/9/11 |
10 |
2بخش اول | ||||
|
72 |
جنت فریدونی |
اصول و مبانی اموزش و پرورش |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/12 |
16 |
تا111 | ||||
|
73 |
|
زبان اموزی |
|
|
// |
91/9/19 |
10 |
تا97 | ||||
|
74 |
مهرافشان |
فلسفه اموزش و پرورش |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/19 |
16 |
اخرفصل 4 | ||||
|
75 |
دکتر برقی |
اصول بهداشت و کمکهای اولیه |
|
|
|
91/9/13 |
10/30 |
دوم و نهم | ||||
|
76 |
کاکویی |
برنامه ریزی اموزش فنی و حرفه ای |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/26 |
10 |
نصف | ||||
|
77 |
درویش |
مسائل اموزش و پرورش درایران |
|
|
// |
91/9/22 |
9 |
4فصل | ||||
|
78 |
عشورنژاد |
اموزش بزرگ سالان |
|
|
// |
91/9/22 |
8 |
4فصل | ||||
|
79 |
// |
متون تخصصی مشاوره |
|
|
// |
// |
10 |
3درس | ||||
|
80 |
جنت فریدونی |
آماراستنباطی |
|
|
|
91/9/8 |
15 |
| ||||
|
81 |
سبزیان |
فلسفه اخلاق |
|
|
|
91/9/15 |
9 |
تا100 | ||||
|
82 |
غفور کریمی |
اموزش و پرورش تطبیقی |
|
|
|
91/9/2 |
14/30 |
تا80 | ||||
|
83 |
جوربنیان |
مقدمات مدیریت اموزشی |
|
|
|
91/9/11 |
16 |
تا پایان فصل 9 | ||||
|
84 |
عسگرپور |
مدیریت مراکز پیش دبستانی |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/11 |
2/30 |
4فصل | ||||
|
85 |
حسین زاده |
کلیات فلسفه |
|
|
علوم تربیتی و روانسناسی |
91/9/12 |
3 |
14فصل | ||||
|
86 |
دکتربرقی |
فیزیولوژی اعصاب و غدد |
|
|
روانشناسی |
91/9/13 |
|
فصل 1 تا 3 و 6تا8 | ||||
|
87 |
جنت فریدونی |
روشهای اماری در روانشناسی و علوم تربیتی توصیفی |
|
|
روانشناسی و علوم تربیتی |
91/9/13 |
16 |
| ||||
|
88 |
// |
امار اسنباطی |
|
|
// |
91/9/8 |
16 |
| ||||
|
89 |
رادمند |
روانشناسی اجتماعی |
|
|
// |
91/9/26 |
17 |
| ||||
|
90 |
سبزیان |
اخلاق اسلامی اصلی |
|
|
// |
91/9/8 |
15 |
تا120 | ||||
|
91 |
قنبری |
ادبیات کودکان و نوجوانان |
|
|
// |
91/9/21 |
16 |
تا78 | ||||
|
92 |
ملکی |
روانشناسی بازی |
|
|
روانشناسی |
91/9/15 |
10 |
کل کتاب | ||||
|
93 |
// |
روانسنجی |
|
|
// |
91/9/15 |
8 |
کل کتاب | ||||
|
94 |
عشورنژاد |
اموزش بزرگسالن |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/22 |
10 |
| ||||
|
95 |
سبزیان |
فلسفه اخلاق |
|
|
// |
91/9/15 |
9 |
تا100 | ||||
|
96 |
رمضان کیایی |
ارزشیابی اموزشی |
|
|
|
91/9/19 |
15/30 |
1و2 | ||||
|
97 |
عرب پور |
روشهای تغییر و اصلاح رفتار |
|
|
|
91/9/18 |
12 |
تا اخر فصل 6 | ||||
|
98 |
خلخالی |
کاربرد کامپیوتر در روانشناسی |
|
|
روانشناسی |
91/9/30 |
13 |
کل کتاب | ||||
|
99 |
رادمند |
روانشناسی اجتماعی |
|
|
علوم تربیتی روانشناسی |
91/9/26 |
4/30 |
6فصل اول | ||||
|
100 |
کیایی |
ارزشیابی اموزشی |
|
|
علوم تربیتی |
91/9/26 |
16 |
3 فصل اول | ||||